Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4153 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Inna85 / 2024-03-28 22:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 2 lat niemam problemu z obsługą klienta, wszystko o co pytam jest za chwilę rozwiązane, bądź jasno opisane
    ZaletyWolę czat niż wizytę w salonie
    WadyBrak
  • ~A.k / 2024-03-28 20:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Zwykła kradzież
    Jjuuuuuuuuuuhvvv uuuu jyrďj httrdchyy5fttf
    Zalety0000000000
    WadyNie jasność złodziejstwo twoich śrotków
  • ~Nina / 2024-03-27 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra..miałam włączony tv,ale nie oglądałam programu do odbioru ktorego potrzebny jest internet..I nagle telewizor sam się wyłączył,dekoder nie dał się wylaczyc pilotem...dopiero po zresetowaniu go,usługa wróciła..
    I w tym czasie kiedy sam wyłączył mi się tv,zaczal sam się resetować ruter od internetu.Podobna sytuację juz mialam wczesniej.Nie mam pojęcia co wyprawia play,bo jestem była klientka UPC,i w UPC nigdy coś takiego się nie zdarzyło.
    ZaletyBrak
    WadySame,od kiedy play przejął UPC
  • ~Pawel / 2024-03-27 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z tą pseudo firmą.
    Zakupiłem abonament z telefonem na raty ale oferta nie bardzo mi pasowała więc korzystając z opcji wcześniejszego zwrotu tak też zrobiłem.
    Zwrot urządzenia jak i dokumentów przebiegł zgodne z umową.
    Po jakimś czasie dostałem od Play fakturę do zapłaty.
    Pomyślałem,że to pomyłka gdyż wszystko było uregulowane z mojej strony i nie miałem żadnej zaległości.
    Po jakimś czasie otrzymałem informację od śmiesznej firmy Windykacyjnej.
    Zadzwoniłem na infolinię w celu weryfikacji tej kwoty.Okazało się,że naliczyli mi ratę za telefon który zwróciłem i zwrot został uwzględniony,już nie wspomnę o kompetencji Pani która stwierdziła,że muszę zapłacic ratę za urządzenie którego nie mam,no komentować tego nie trzeba ????
    Dziwi mnie tylko fakt,że nasi celebryci tak chętnie reklamują ten szajs,nie polecam i szczerze odradzam.
  • ~misiek / 2024-03-27 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec, odkad przejeli UPC to jest jakas tragednia, wiecznie po 2h dziennie nie mam internetu, technik co tydzien wymienia mi router, ktory sam sie 5 razy dziennie resetuje. DNO , NIE POLECAM.
  • ~Peer Gynt / 2024-03-27 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to najgorsza sieć komórkowa z jaką w życiu miałem okazje współpracować. Mój numer miałem lata, jeszcze zanim do nich przeszedłem, a oni, bez żadnego powiadomienia, dezaktywują go jakby nigdy nic. I nie można go przywrócić. Szok. Odradzam tę firmę. Nadmienię tylko, że ich ubezpieczenie telefonu, jakie wykupiłem, uszkodziło mi bardziej telefon niż był. Ani nie zdiagnozowało rzeczywistej usterki. Nie pozdrawiam i gorąco odradzam tę sieć.
    ZaletyAbsolutnie żadne.
    WadyCała firma.
  • ~tomek / 2024-03-27 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Na koniec września 2023 przedłużyliśmy umowę z PLAY (a jesteśmy abonentami PLAY od wielu lat) na kilka numerów telefonicznych oraz router bezprzewodowy TP-LINK MX-515V z bezprzewodowym dostępem do Internetu jako element umowy.
    Router od początku nie działał prawidłowo. Co jakiś czas, np. co dwie godziny tracił połączenie z BTS i przerywał połączenie do sieci internetowej. W tym momencie żeby korzystać dalej z Internetu trzeba było na chwilę odłączyć zasilanie i potem odczekać kilka minut aż urządzenie zaloguje się poprawnie do sieci. Zgłosiłem problem do działu technicznego. Otrzymałem informację, że być może problemem jest uszkodzenie karty SIM, co szybko wykluczyliśmy. Karta włożona np. do starego telefonu działała prawidłowo. Potem oceniono, że to pewnie nieprawidłowa konfiguracja usługi co podobno poprawiono. Niestety nic to nie zmieniło.
    Otrzymałem więc zalecenie żeby oddać router do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem salonu PLAY.
    Zawiozłem router do salonu PLAY - Poznań - Posnania. Po MIESIĄCU WYDZWANIANIA I WIZYT W SALONIE już w styczniu 2024 od pracownika salonu w Posnanii otrzymałem informację, że: ROUTER ZOSTAŁ SKRADZIONY A JA MAM SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ KUPIĆ NOWY. Ponieważ router otrzymałem od PLAY i JEST ELEMENTEM UMOWY A ZOSTAŁ SKRADZIONY w PLAY PODCZAS NAPRAWY GWARANCYJNEJ oświadczyłem że oczekuję wymiany routera na sprawny a do czasu dostarczenia nowego proszę o zamrożenie opłat abonamentowych ponieważ nie mam jak korzystać z abonamentu bez sprzętu.
    Pracownik oświadczył, że muszę pogodzić się z tym że router został w PLAY skradziony, mam sobie zakupić jaki sobie chcę nowy a to że bez sprzętu nie mam jak korzystać z opłacanego abonamentu nic go w zasadzie nie interesuje.
    Poza tym "POSTRASZYŁ" MNIE WPISANIEM DO REJESTRU ZADŁUŻONYCH FIRM I WINDYKACJĄ KOMORNICZĄ O ILE ZACZNĘ OD OPŁAT ODLICZAĆ SOBIE KOSZTY ABONAMENTU ZA ROUTER KTÓRY MI UKRADZIONO.
    Ponieważ zdecydowanie nie podzielałem euforii z powodu że zostałem w PLAY okradziony zostałem nazwany "klientem trudnym".
    Do dziś dnia PLAY WYMUSZA NA MNIE OPŁATY ZA ABONAMENT ROUTER I SPRZĘT KTÓRY MI UKRADŁ podczas gdy karta SIM leży w pudełku. "Spychologia" konsultantów na info linii PLAY jest PORAŻAJĄCA. Otrzymałem też odpowiedź ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT co jest w sumie z kolei jest żenujące ...
    Ponieważ czuję się okradziony, oszukany i wykpiony poinformowałem o tym handlowca z którym podpisywałem umowę. Handlowiec ze swojej strony napisał reklamację, która oczywiście prawdopodobnie też "zaginęła" .....
    Zamierzam więc dochodzić swoich praw, rozwiązać umowę z PLAY i odzyskać kwoty opłat za usługi z których nie mogę korzystać z powodu tolerowania złodziejstwa w PLAY.
    Żądanie opłat za usługi z których nie mogę korzystać bo usługodawca ukradł mi sprzęt na których usługa działa w mojej ocenie nosi znamiona wyłudzania pieniędzy.
    Wadyw moim przypadku PLAY wyłudza pieniądze za abonament i sprzęt z którego nie korzystam bo mi go w PLAY UKRADZIONO
  • ~Łukasz huk / 2024-03-27 08:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie bandycka sieć okradająca klientów. Pakiety bez limitów tylko w nazwie. Sieć potrafi wyłudzić miesięcznie ponad 150 zł. Słaby zasięg internet nędzny.
    ZaletyBrak zalet chyba że ich zaletą jest biegłość w okradaniu klientow
    WadyTo ich domena. Brak zalet
  • ~Paweł / 2024-03-26 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa zawarta w salonie, konsultant pierw mówi że telefon jest na stanie, po podpisaniu umowy jednak telefonu brak. Mogę zamówić kurierem. Obie wysyłki i kurier nie odbiera telefonu, zero kontaktu z firmą DPD. Paczka wraca do Play i tu zaczyna się zabawa. Telefonu nie mogę wybrać innego bo jest dopisany ten i jest mój na własność. Zostaje wysyłka kurierska w którą będę się bawił jak kot z myszą. Płacę za usługę z której nie korzystam i za telefon którego jeszcze nie otrzymałem. Naprawdę polecam tą firmą, fajniejsza zabawa niż na placu zabaw i droższa niż Energyladia.
    ZaletyKontakt z botami które odpowiadają zawsze tymi samymi tekstami, nie ważne co napiszemy.
    WadyZa mało czasu by się na ten temat rozpisywać
  • ~Weronika / 2024-03-25 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu pomimo wyświetlania w aplikacji ponad 200 GB internet strasznie słabo chodzi ciągle się zawiesza strony się wolno otwierają.
    Dramat
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duzo
  • ~Nina / 2024-03-25 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Za rutcher placi się chyba 50 zł,które doliczają do następnego abonamentu,więc jakie raty,nie rozumiem..a poza tym sprzęt powinien podłączyć ich technik,wtedy jeżeli okazałoby się,że coś nie działa,to technik zgłasza,do działu play,że jest uszkodzony i zabiera go,a później przyjezdza z dobrym,przynajmniej kiedyś tak było.. jestem była klientka UPC,które wykupiło play.
    ZaletyRutcher tv ten z upc generalnie działa
    WadyOd przejęcia przez play,modem od internetu mam podłączony z tv kablem,bo inaczej nie działa.. wcześniej wszystko działało beż kabla..a niby mam internet światłowodowy.
  • ~Qkuy / 2024-03-25 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada. Od 4 dni proba podlaczenia internetu. W 5 dzień wyszło ze nie ma jednak kabla do mieszkania. Niby światłowód a jednak zwykly koncentryczny. Nie polecam.
    ZaletyBdak
    WadySame
  • ~Krzysiek / 2024-03-25 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry , czy ktoś miał taki problem z Play. Kupiłem abonament z ratami na Router, niestety Router dostałem uszkodzony, 31 stycznia Router zdałem do reklamacji w sklepie Play, do tego momentu nie otrzymałem wiadomości, co się dzieje z Routerem. Play pisze , że nie odpowiada za dany produkt który reklamowałem. Czy może ktoś miał podobną sytuacje?
    WadyRouter
  • ~Dorota / 2024-03-25 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, złodziejstwo w biały dzień, nie dajcie się naciągnąć. Umowa na światłowód, 3 numery i telewizję podpisana w pażdzierniku 2023r, do tej pory nie zrealizowane, nie mam nic. Na reklamację odpowiedz jest żeby rozwiązać z nimi umowę, albo 250 zł zwrotu a naliczają ogromny abonament za 3 numery bo pakiet nie wszedł bez tv i światłowodu.Teraz chcą się mnie pozbyć i każą mi rozwiązać z nimi umowe.
  • ~NoName / 2024-03-23 20:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem zadowolony i nie mam zastrzeżeń do sieci Play działa wszystko płynnie nic mi się nie ścina
    ZaletyNajlepsza sieć w jakiej byłem do tej pory
    WadyŻadne
  • ~Alex / 2024-03-22 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio przy zakładaniu światłowodu na który czekaliśmy od grudnia do marca i nie potrafili dostosować się do poprzednich terminów ich pracownik porysował nam auto przed domem i był arogancki, kiedy zaczęłam mieć z mamą abonament i to mama go opłaca SMS o płatności przychodziły do mnie a nie do niej i naliczono nam odsetki i nie szło się dogadać z ludźmi pracującymi stacjonarnie żeby coś w końcu z tym zrobili, ogółem to ile razy próbowali naciągnąć na jakieś „promocje” i inne rzeczy to już nawet nie wspomnę, nie polecam chyba że ktoś lubi marnować swój czas i się denerwować
    ZaletyXD?
    WadyWszystko
  • ~jaofezoj / 2024-03-21 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    kradną kase z konta PLAY24.
    NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
    ZŁODZIEJE.
  • ~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
    Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
    Zaletyżadnych
    WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
  • ~Anna / 2024-03-20 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to dno. Naciągają ludzi. Ustalona kwota za usługi 85zł dostaję fakturę na 195. Informacja że to dodatkowe koszty. A oferty na 85 zł to oni nie mają. Trzymajcie się od nich z daleka.
    ZaletyBrak
  • ~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyErogancja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179