Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 892 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • ~Rob / 2024-05-14 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno, naciąganie klientów III. Nie kupujcie wakacji w TUI!!!!! Musiałem pokryć koszty dodatkowego hotelu i 7-dniowego pobytu w innym hotelu, bo docelowy hotel na który miałem umowę z TUI nie miał miejsc (brak rezerwacji!!!) - w sumie zapłaciłem podwójnie, łącznie dobrze ponad 10 000 zł/
    Teraz odrzucili moja reklamację i nie chcą mi zwrócić kosztów pobytu ani rekompensaty (uwierzycie w to????)
    Sprawę kieruję do sądu. I wszystkim którrzy mają problem z TUI proponuję to samo - tylko w ten sposób doprowadizmy wspólnie do upadłości "turystycznych oszustów", którzy w Polsce czują się kompletnie bezkarni
    Zaletybrak
  • ~marcin / 2024-05-11 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze biuro podróży byłem w kwiecień maj na Cyprze 64079360 dostałem pokój bez prądu popsuta instalacja czekałem na zmianę pokoju 3 godziny wreszcie sam dopłaciłem i dostałem pokój z lepszym standardem co się okazało Tui się wypięło na mnie według nich powinienem spać w recepcji przyleciałem na wczasy a nie zmieniać pokoje co dwa dni zresztą pokój za który dopłaciłem był zalany z góry śmierdziało ale zostałem bo już nie miałem sił na zmiany

    oni tylko odpisują ze bardzo im przykro cwaniaki i tyle uważajcie na to biuro bo wykorzystują po powrocie złożyłem reklamacje na którą odpisali ze nie zasadna przekazałem sprawę pomocnikowi zobaczymy jak się skoczy

    po podróży miałem spać w recepcji
    Zaletyżadne
    Wadybezczelni
  • ~Joanna / 2024-05-08 14:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować naszej rezydentce w Turcji w regionie Okulcalar za jej nieocenioną pomoc i profesjonalizm. Jej zaangażowanie i gotowość do niesienia wsparcia w trudnych momentach są naprawdę godne podziwu. Dzięki jej wsparciu udało się nam szybko rozwiązać problem i otrzymaliśmy rekompensatę od hotelu w postaci wydłużenia zakwaterowania w hotelu, co znacznie wpłynęło na nasz komfort Jej kompetencje i ciepłe podejście do ludzi sprawiają, że jest nie tylko świetnym specjalistą, ale także cennym członkiem. Jesteśmy bardzo wdzięczni za jej pomoc.
    Zaletypokoje codziennie sprzątane, różnorodność jedzenia duża
    Wadybrak owoców morza w hotelu, jedzenie często zimne
  • ~Damian / 2024-04-28 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui-oszuści. Dotyczy wyjazdu do Marasa Alam.
    Przed samym wylotem skrócono nam czas pobytu o bagatela 23h, co w praktyce przełożyło się na 2 dni wypoczynku.
    Tylko że te oferowane wcześniej dogodne godziny wpłynęły na wybór tej imprezy.
    Nie dość tego na miejscu okazało się, że mamy do dyspozycji 3 posiłki zamiast all inclusive.
    W pierwszym przypadku nie uwzględniono reklamacji, ponieważ zmieściliśmy się w dacie. W drugim przypadku zgłoszenie miało nastąpić w czasie trwania imprezy turystycznej, a nie po. Czujecie to mowa jest o Egipcie !!!
    Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam przed TUI!!!!!!!!
    WadyZero empatii w stosunku do klienta.
  • ~Marzena / 2024-04-20 11:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze nie pojechałam a juz mam gule, z dzieckiem po nocy bo to czasy ze trudno o.wszystko, nie mazna jak w cywilizowanym swiecie, doba hotelowa od 14 a ja po nocy przyjade, doba hotelowa do 10-12 a jak na 9 na lotnisko parodia. Przy ofercie bylo chodziaz 13 wylot, powrot 17 trochę późno ale do zniesienia.
    ZaletyMoze będą
    WadySame wady do wyjazdu, po oplaceniu.
  • ~Marzena / 2024-04-20 10:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Klęska, wybierasz na ofercie godzine odlotow i przylotow, zmieniaja i jestes w plecy 2 dni, przyloty bo na 22 moze bedziesz w hotelu i wylotu bo o 9 z lotniska.
    WadyZmiana godzin odlotow i przylotów
  • ~Beta / 2024-04-02 16:13
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM!!!! Oszukują. Mieliśmy otrzymać określoną kwotę zwrotu za nieudaną wycieczkę fakultatywną, dopełniliśmy wszelkich formalności (wypełniliśmy przesłany przez TUI druk) i otrzymaliśmy tylko połowę obiecanej kwoty. Biuro nieudolnie tłumaczy się, że umowy zawarte na miejscu z rezydentem TUI nie stanowią części umowy o udziale w imprezie turystycznej. Zatrważające jest to, że najpierw przyznali pewną kwotę a potem się z niej wycofali - kompletny brak profesjonalizmu!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmy
  • ~BW / 2024-03-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
    Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji!
  • ~BETI / 2024-03-11 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2024-03-09 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybko i na temat,wpisuje w konkretną ofertę liczbę osób, wiek dziecka datę wylotu i wszystko co mnie interesuje . Pokazuje się wartość za wszystkich(3 os.)11.000zł .Niby ok.kwota mi pasuje i klikam dalej przejdź do szczegółów. Tutaj niespodzianka, cena już nie 11 a 14 tysięcy.Dzbanek zwany konsultantem próbuje mi powiedzieć że to jest zależne od dnia,pokoju itd.To są zwykli oszuści. Ciekawe czy swoich Szkopów tak w balona robią.ODRADZAM TYCH CWANIAKÓW.Mam nadzieję że im też dokopią karę jak tym z wakacje.pl
    ZaletyBrak
    WadyBanda oszustów
  • ~Roman / 2024-03-05 14:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w hotelu bramburi beach wszystko ok przelot hotel obsługa wszystko w porządku
  • ~Małgorzata / 2024-03-04 19:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety po kilku latach korzystania z ofert TUI muszę przyznać, że tym razem 2024, jestem bardzo rozczarowana. Przywykłam już do kontaktów przez aplikację, ale naiwnie sądziłam, że biuro tej klasy pomoże rozwiązać ewentualne problemy. Naiwność z mojej strony ogromną. Otrzymuję piękne przeprosiny i nic więcej....
  • ~Jarek / 2024-02-25 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo , chciałbym przestrzec przed tzw. promocjami pojawiającymi się na stronie TUI w postaci licznika odliczającego czas pozostały do końca promocji. Przeważnie są to 2-3 dni . Pani w agencji potwierdziła , że trzeba się spieszyć , gdyż po zakończeniu promocji cena może wzrosnąć . Dla pewności za namową agentki wykupiliśmy ubezpieczenie gwarantujące niezmienność ceny . Po dwóch tygodniach na stronie TUI nie było już licznika z promocją a cena dla dwóch osób spadła o 1.400 złotych. Sądząc po wpisach oczekujemy na wakacje pełne niespodzianek, o których nie omieszkamy napisać po naszym powrocie we wrześniu. Wielką nieuczciwością jest oferowanie klientowi promocji pod presją czasu a następnie tak znaczne obniżenie ceny po zakończeniu promocji. Czujemy się oszukani i nigdy już nie skorzystamy z oferty biura TUI. Odpowiedź na moją interwencję była lakoniczna , negatywna - / ceny są dynamiczne/.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane. Nieczytelna , wprowadzająca w błąd oferta cenowa .
  • ~Belarisa / 2024-02-25 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące.
    ZaletyBrak
    WadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia
  • ~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
    Ocena: 3.67 / 5
    W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna.
  • ~pozdrowis / 2024-02-22 11:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!!
    Zaletysuper ekstra
  • ~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
    Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
    Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
    Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
    P.S.
    Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
    Pozdrawiam
    Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413

    Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro
  • ~Stan / 2024-02-11 17:08
    Ocena: 3.67 / 5
    wyjazd w styczniu 2024 bardzo udany,pogoda w turcji super hotel 5 gwiazdek rewelacja.Wszystko fajnie poza obsługą biura TUI.Rezydenta nie widzieliśmy na oczy przez cały pobyt.Na lotnisku trzymali nas w autobusie około godziny,gdzie wszyscy byli już w autobusie.TUI jedna wielka porażka,nigdy więcej z tym biurem.
    Wadyobsługa TUI
  • ~Jacek / 2024-02-09 20:53
    Ocena: 5.00 / 5
    do ~Błażej - TUI od roku 2019 nie ma lotów bezposrednich na Mauritius. Lataja tylko przelotami rejsowymi z przesiadką 1 lub 2. Więc tu nie lej wody
  • ~Daria / 2024-02-09 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
    Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.
    WadyPrace remontowe
strona 1 z 45
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 892
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807