Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2246 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej Z / 2023-12-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie!
    Jeśli brakuje wam problemów i nierzetelnej komunikacji z przedstawicielami
    + najniższy z możliwych stopień pomocy w zakresie usług.
    (głupia zmiana adresu eMail stanowi problem skutkujący zablokowaniem usług)
    Zapraszam serdecznie do korzystania z usług firmy canal +
    Pozdrawiam Zbytniewski
    Zaletybrak
    Wadyall in
    MiejscowośćPuszczykowo
  • ~Qbalonka / 2023-11-25 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości indywidualizacji oferty, płaci się za setki niepotrzebnych nikomu kanałów.
    Obsługa pod psem, a już najgorsze są kampanie promocyjne - dobijają klienta codziennymi telefonami (z różnych numerów) i na nic przekonywanie, żeby więcej nie dzwonili. Agresywną i kompletnie nie dbającą o klienta firma. A, nawet jeżeli im się zapłaci w terminie to i tak bez przerwy wyświetla się komunikat na ekranie. Koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyJak w komentarzu
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Mariusz / 2023-11-24 00:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste wyłącznie sygnału w celu zmuszenia klientów do kontaktu z firmą,w trakcie rozmowy niemalże zmuszanie klientów do podpisania umowy na abonament.
    ZaletyBrak
    WadyNiespotykanie nachlany marketing
  • ~Irena / 2023-11-22 14:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2 miesięcy nie mam sygnału cyfrowego, próbowałam dodzwonić się do Pruszcza, sygnał zajęty lub nie odbiera. Warszawa nie wiem jak się skontaktować, czy mnie pomogą. Koleżanka ma Polsat i nie narzeka a ja mam same puzzle.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kamila / 2023-11-20 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy umowa się kończy.klijent mówi że nie podpisuje umowy a oni wciąż dzwonią od rana do wieczora jest po kilka telefonów.nekaja telefonami nakłaniając do przedłużenia umowy mimo że klient rezygnuje z telewizji.zedydowanie nie polecam Kanału nic plus bo nie mają nic do zaoferowania.do pracowników Nic plus proszę zaprzestać wydzwaniania do klienta mimo to że mówi że nie będzie przedłużał umowy bo zgłoszę sprawę na policję o nękanie telefonami.
    ZaletyNie ma
    WadyNękanie klientów telefonami od rana do wieczora
    MiejscowośćŻary
  • ~marii85 / 2023-11-10 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma nic ciekawego do oglądania często kupuje ale chłam. To jest moja ostatnia umowa, ponieważ jest coraz gorzej.
    Zaletybrak
    Wadybrak dostępu do interesujących treści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pisgeo / 2023-11-04 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisuj umowy? Jak podpiszesz to już Cię mają. Nie są ludzcy - biorą opłat i już. Perfidia - nie dbają o użytkownika. Jak tak będzie dalej to schodzą z rynku.
    Zaletyżadnych
    Wadynieukładowi.
    MiejscowośćJuż nie korzysta. To był błąd.
  • ~Mariusz / 2023-11-02 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa klienta na infolinii
    MiejscowośćCzechowice Dziedzice
  • ~Mariusz / 2023-11-02 16:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługą klientów na infolinii
    MiejscowośćCzechowice Dziedzice
  • ~Tomasz / 2023-11-01 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,kto tam pracuje????????szkolenia żeby mi pomóc a nie brak wiedzy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~chris / 2023-10-30 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta. Nie polecam włączania żadnych subskrypcji na tej platformie. Nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony obsługi.
    ZaletyBrak
  • ~Janusz / 2023-10-30 08:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
    Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.
    ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.
    WadyJak w powyżej.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Mad / 2023-10-25 21:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem
    ZaletyBrak
    WadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawień
    MiejscowośćCzempiń
  • ~Piotr / 2023-10-25 19:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
    MiejscowośćLowicz
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2023-10-15 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
    ZaletySrety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xx / 2023-10-12 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
    Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
    ZaletyZero.
    WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Basia / 2023-10-05 20:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo miły Pan, kompetentny, sympatyczny obsługiwał mnie dziś w salonie Canal+ w galerii Trzy Korony (czwartek 5.10 23 w godzinach wieczornych.
    MiejscowośćŁącko
  • ~Antoni / 2023-10-03 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kur*a ile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
    Zaletyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW
    Wadyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
    MiejscowośćBialystok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1614
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808