Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 797 opinii

2.70 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~Piotr / 2024-05-13 11:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za sprawną i profesjonalną obsługę p.Urszuli Kedron pracownika banku PKO BP oddział w Limanowej. Jest naprawdę wysoce wykwalifikowaną osobą i znajduje się na odpowiednim stanowisku. Więcej takich...
    ZaletyFachowość na każdym miejscu.
    WadyBrak
  • ~Jolanta Bogacz-Pruciak / 2024-05-10 09:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Szanowna Pani Hanna Tarnowska ,

    Piszę, aby wyrazić moją szczerą wdzięczność za szybką i sprawną obsługę świadczoną przez Panią Hannę Tarnowską i cały zespół z PKO Bank Polski Oddział w Sulechowie. Szybka reakcja i dbałość o szczegóły zapewniły, że moje potrzeby zostały spełnione z profesjonalizmem i uprzejmością.
    Pozdrawiam serdecznie Jolanta Bogacz-Pruciak
  • ~Patryk / 2024-05-09 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta , wszystko na najwyższym poziomie . Polecam Panią Wiesławę Olszanowska PKO BP ul. 3-go Maja Płock
    WadyBrak
  • ~Mike / 2024-05-08 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta. usługa zerowa.
    To wszystko, co musisz wiedzieć o PKO Banku
  • ~Mieszkaniec Śląska / 2024-05-07 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 12 kwietnia hakerzy próbowali opróżnić moje konto i tylko dzięki czujności i dbałości banku PKO BP o klientów i ich pieniądze uratowali moje oszczędności. Z tego miejsca pragnę gorąco podziękować pracownikom banku czuwającym nad bezpieczeństwem systemu. Jestem również wdzięczny za ponowną pomoc w przywróceniu konta do normalności. Jeszcze raz dziękuję serdecznie za
    to wszystko. Polecam Bank PKO BP
    ZaletyOchrona danych
    Ochrona pieniędzy
    Pomoc w załatwianiu
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2024-04-29 19:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam;
    Postanowiliśmy z mężem założyć konto w Banku PKO BP.Udalismy się do Banku w Katowicach na ul.Damrota 23.
    Jestesmy bardzo zadowoleni z obsługi przez Panią Krystynę Jadach.Wszystko wyjaśnione świetnie i
    profesjonalnie z miłym uśmiechem.Świetna obsługa klienta.Dziękujemy i polecamy innym.
  • ~Henio / 2024-04-27 22:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam ten bank od 14 lat. Obecnie z kontem za 0. A co kodów jednorazowych przeszedłem na kody SMS. A później na potwierdzanie apka. Co do zabezpieczeń są na dużym poziomie, każda operacje nawet za 1 zł muszę zatwierdzać. Wystarczy zrobić 5 operacji za 1 gr np. Blik. I konto jest darmowe.
    ZaletyKonto darmowe, kontakt z bok darmowa infolinia. 2 razy składałem reklamacje, jadę mi oddali.
    WadyNie wszędzie bankomaty.
  • ~Maciej / 2024-04-26 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwa - potencjalnych klientów. Bank poniżej elementarnej krytyki...! Jeżeli " Kowalski " korzysta z usług tego banku , należy szybko się wypisać i nie polecać innym " Kowalskim" ...!
    ZaletyŻadne
    WadyWprowadzanie w błąd klientów....
  • ~Eugeniusz / 2024-04-24 14:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś 24.4.2024. odwiedziłem Oddział 5 banku PKOBP przy ul. Zakładowa 11B we Wrocławiu. Jestem zachwycony wysoką jakości obsługi. Wszedłem, nie zdążyłem usiąść Pani Ewe.... z uśmiechem zaprosiła mnie do okienka. Grymasiłem trochę bo zależało mi o wypłatę waluty USD potem PLN w oczekiwanych nominałach. Nie było żadnego problemu pani E. przeprosiła udała się po sugerowane banknoty USD potem przy wypłacie PLN wspomogła panią E. koleżanka z sąsiedztwa pani B. z uśmiechem i do koleżanki E. i też trochę do mnie. Podsumowanie: zostałem szybko tj. bez zbędnej zwłoki obsłużony Personel po obu stronach uśmiechnięty chętny do współpracy, otrzymałem wypłatę dokładnie taką jaką oczekiwałem. Na pożegnanie przekazałem, ze jakby był przy okienku klawisz do potwierdzenia satysfakcji klienta to nacisnąłbym najlepszy.
    ZaletyPodsumowanie: zostałem szybko tj. bez zbędnej zwłoki obsłużony Personel po obu stronach uśmiechnięty chętny do współpracy, otrzymałem wypłatę USD i PLN dokładnie taką jaką oczekiwałem.
    Wadybrak
  • ~....... / 2024-04-19 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem w oddziale banku PKO RADZIONKÓW...Zawsze profesjonalne , rzeczowe potraktowanie tematu...istnieje także wzajemne uzupełnianie się personelu w rozwiązywaniu trudniejszych sytuacji operacyjnych Banku . Klient ma w tedy poczucie komfortu że zostanie potraktowany od początku do końca optymalnie pozytywnie. .Cały personel wyróżnia się wysokim kunsztem zawodowym i kulturą osobistą !.. Polecam
    Zaletyprofesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Beti / 2024-04-19 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy bank w Polsce,profesjonalna obsługa ,szeroki zakres usług,oferta ubezpieczen w pełnym zakresie
    Zaletycałokształt
    Wadybrak
  • ~Paweł / 2024-04-15 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Próbuję założyć konto przez aplikację IKO, a konkretnie przez SELFI. Porażka, ponad 10 prób i wykonanie ok. 40 zdjęć i na wpisywaniu adresu połączenie zostaje przerwane z uwagi na błąd aplikacji i wszystko od początku. Chyba za te miliony, które dostaje Pan Prezes można dołożyć większych starań żeby aplikacja działała poprawnie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadynie działająca aplikacja Selfi na IKO
  • ~Władysław / 2024-04-11 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla starszych ludzi będzie lepszy Santander , bo wszystkie wpłaty są darmowe na wszystkie konta bez ograniczeń. Tam od kwietnia jest promocja na 6% na koncie Multioszczędnościowym(ale musicie nalegać na podpisanie osobnego papieru na promocję przy otwieraniu konta), kiedy promocja się skończy po 29 czerwca jest na 1% z powrotem jak w PKO ,ale możecie za darmo przelać na 3% lokatę trzymiesięczna odnawialną (wszystko w oddziale bez internetu). PKO przestań wykorzystywać nieporadność internetową seniorów .
  • ~Jadwiga / 2024-04-11 21:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj byłam ponownie w banku PKO BP w Kluczborku. Obsługiwała mnie inna Pani. Obsługa za każdym razem jest na wysokim poziomie. Dzisiaj załatwiałam pełnomocnictwo przy okazji uzyskałam wiele innych ciekawych informacji. Zawsze kiedy jestem w banku widzę Pana Dyrektora, który jest obecny przez chwilę na sali obsługi myślę, że interesuje go co się dzieje w jego obiekcie. Brawo
    ZaletyPomoc i serdeczna obsługa klienta. Pracownicy potrafią zainteresować ciekawymi ofertami banku.
    WadyBrak
  • ~Beata / 2024-04-11 15:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa . Pomocna. Zawsze super rozwiązania i oferty . Jestem bardzo zadowolona z tej placówki
  • ~Andrzej / 2024-04-11 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank jak każdy inny , po jakimś czasie ma dosłownie w d... klienta .Nie pojawiają się sms aby potwierdzić transakcję , nie można się zalogować na e-puap , a w reklamacji odpisują że na taką sprawę maja miesiąc czasu !! To jak mam funkcjonować bez w/w sms ?
  • ~Wojtek / 2024-04-10 11:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat jestem obsługiwany przez 3 oddział PKO BP S.A. w Kielcach i jestem bardzo zadowolony z obsługi i doradztwa . Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także często profesjonalne doradztwo pomaga mi w podejmowaniu decyzji .
    ZaletyBrak
  • ~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
    ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
    WadyBrak
  • ~Sławomir / 2024-04-09 14:19
    Ocena: 4.33 / 5
    Zaskoczony jestem bardzo wysokim poziomem obsługi przez telefon. Zamówiłem sobie kontakt z konsultantką panią Magdaleną M. z oddziału w Pszczynie. Z dokładnością co do minuty Pani nawiązała ze mną kontakt, poprowadziła step by step i w 5 minut sprawa załatwiona pozytywnie. Poziom godny XXI wieku. Naprawdę gdy czytam niektóre opinie, to nie wiem, czy to ja takim szczęśliwcwm jestem, że jako klient PKO BP od 30 lat zawsze byłe dobrze i fachowo obsłużony, czy dziwnym trafem inni mają takie przeboje. Aż się boję napisać, że to jakieś porachunki czy...?
    Pozdrawiam serdecznie cały personel PKO BP oddz.Pszczyna
  • ~P. / 2024-04-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka jednym słowem.. nie dość, że 3 razy próbowałam zamknąć konto, Panie nie potrafiły tego zrobić... A do tego zostałam wprowadzona w błąd. Panie w oddziale zamiast pracować to dzwonią do swoich bliskich, zamiast zająć się klientem przy stanowisku, rozglądają się, błądzą myślami - jest to tak bardzo mało kompetentne, że aż brakuje słów.

    Dzisiaj mimo, że konto już jest zamknięte - wysłali, że mam zaległą opłatę za konto, które już nie istnieje... Najgorszy bank w jakim miałam konto - jeżeli chcecie mieć święty spokój, radzę poszukać innego banku.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na obsługę, wiecznie niezadowolone panie, brak kompetencji w zamykaniu kont, zero pomocy od pań pracujących - ciągłe odsyłanie do kogoś innego...
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 907
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 791
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807