Wędrowanie po Waszych stronach tylko po to, aby znaleźć informacje niezbędne do odbioru paczki (miejsce odbioru, jego adres, potrzebny kod itd.) jest bardzo uciążliwe, zniechęcające do korzystania z tej firmy w porównaniu z firmami konkurancyjnymi. Ponadto kurier wielokrotnie nie doręczał mi paczki wysłanej na adres domowy, pomimo że jako emeryt przeważnie przebywam (i czekam!) w domu. Po przekierowaniu do PaczkoPunktu (teoretycznie po to, aby uniknąć tego kłopotu) nie mogłem na Waszych stronach i podstronach znależć informacji niezbędnych do odbioru (j.w.). Nie otrzymałem również takich informacji sms-em.
Jednoczesnie podkreslam, że nie jestem początkującym klientem podobnej formy odbioru przesyłek. Korzystałem z tego od dłuższego już czasu, setki razy, zarówno w Polsce jak i za granicą.ZaletyBliskość domu, możliwość odbioru poza domem w dogodnym dla adresata czasie.
WadyWielokrotne niedostarczanie przesyłek do domu przez kuriera (tym razem skomplikowana obsługa po mojej decyzji o przekierowaniu do PaczkoPunktu (znalazłem wiadomość, że mam 3 dni na odbiór, tyle że nie wiem, ani gdzie mam odebrać, ani nie mam numeru kodu odbioru. Domyslam się gdzie, ale przecież kod i tak będzie potrzebny!