Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12087 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 605
  • ~Beata / 2024-05-15 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał odemnie opłaconej paczki. Czekałam cały dzień ????
    Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Na infolinię nie można się dodzwonić.
    Wstyd i żenada !!
    ZaletyNie ma
    WadyWyłudzenie pieniędzy i nie zrealizowanie usługi.
    Brak kontaktu
  • ~Natasza / 2024-05-14 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam usługi przekierowania przesyłek, którą promuje DPD. Zupełnie sobie z tym nie radzą. Po przekierowaniu przesyłki do paczkomaty ona przez kolejny tydzień jest przekierowywana każdego dnia do innego oddziału. Codziennie pojawia się status "przesyłka przyjęta w oddziale"
  • ~Mal / 2024-05-14 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, dno i kilo mułu. Nie polecam. Przekierowywanie przesyłek na drugi koniec miasta, zero kontaktu, brak możliwości kontaktu z kurierem. Szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Justyna / 2024-05-13 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile można czekać??? Jesteście najgorszym z możliwych kurierów!!! Zero kontaktu, paczki albo nie są doręczone albo zostawiane na poczcie kilkadziesiąt km od miejsca zamieszknia...o opóźnieniach już nie powiem, żenada...
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~Norbert / 2024-05-12 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najszybciej firma powinna zniknąć z rynku- przesyłek nie dostarcza a jak dostarczy to inną omyłkowo . Obecnie czekam na przesyłkę o numerze zagubiona w sortowni Katowic 000046556017W. Za poprzedni przesyłkę ma polecenie kierownika sortowni zastałem na swojej posesji pobity przez kuriera Łukasza tel 510---118 który miał ponies konsekwencji w pracy.Niestety bezprawiem na całej linii .P Tarka nie wyciągnęła żadnych konsekwencji za pobicia.Taki widocznie dzisiaj bezprawia. Dlatego ostrzegam państwa o bezprawiu panującym w firmie.
    WadyBrak wyciągniętych konsekwencji przez osobę odpowiedzialną za obsługę klienta . Bałagan panujący w firmie i brak odpowiedzialnosci.
  • ~Major Suchodolski / 2024-05-11 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjedza do mnie kurier i spóźniony o dzień dobra zdadza się dpd często, paczka kosztuje 100 zł ja daję 200 a on że nie ma jak wydać mówię do niego że czeka pań to zaraz Panu dam a on nie, nie ma tak to ja to paczkę dostarzcze za 2 dni, i łysy cw.. się zawinął, znak charakterystyczny blachy na wo,czpaka LA No i broda, najchętniej bym Ci na pluł w pysk śmieciu ???? szkoda że tak szybko uciekłeś mały krasnalu
    ZaletyInpost
    WadyCzas oczekiwania, i kurierzy
  • ~G. / 2024-05-10 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Czas oczekiwania na przesyłkę nieskończony. Czas oczekiwania na połączenie z infolinią 20min. Po połączeniu komentarz "nie mogę Pani pomóc "
    WadyCzas oczekiwania na przesyłkę. Czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Po połączeniu komentarz "nie mogę Pani pomóc "
  • ~bateryjka / 2024-05-10 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział obsługi klienta ( sprawy płatności ) Żenada czekanie ponad 20 minut na odebranie telefony to gorzej niż źle.
    Oczywiście jest piątek więc pewnie wszyscy maja już klientów na końcu kręgosłupa .

    ogólnie załatwienie sprawy jakiejkolwiek wymaga cierpliwości bo KROLESTWO DPD nie jest od tego aby pomagać rozwiązywać problemy.


    właśnie minęła 26 minuta słuchania tanich melodyjek
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do opisania
  • ~stiv / 2024-05-10 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można wystawić innej oceny 1 gwiazdka to i tak za dużo. Wielu sprzedających i kupujących jest zmuszone do korzystania z tej firmy kurierskiej i dlatego oni olewają totalnie klientów a zarządzający nie reagują na skargi i negatywne komentarze.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność i tumiwisizm ze stron kurierów
  • ~Wkużona klientka / 2024-05-09 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś czekałam na kuriera cały dzień, fakt nie wpisałam nr mieszkania moja wina ale nr domu, telefon był, kurier Kamil powiedział jak go bardzo poprosiłam, czy by mi nie podwiózł, on zaparcie że nie ,dopiero jutro. Ja mu na to ,że jutro mnie nie będzie -jestem w pracy to przekierował do odległej Żabki i napisał że mnie nie zastał. Paczka ma 10 kg, ja nie mogę dzwigać ,zapłaciłam za kuriera i już. Maja to gdzieś .A jakby to była szafa to też mam ja na plecach przytargać? Chamstwo w biały dzień, nie szanują klienta wogÓle, byle zrobić i do domu fru. Nigdy już nic przez nich nie zamówię, Pani na infolinii nie ma możliwości przekonania kuriera, czyli taki człowiek robi co chce. Nie polecam DPD, to firma uduś i tyle w temacie. Jak tak się traktuje klientów, to szybko ich stracą, są inni lepsi
    Zaletybrak
  • ~Marzena / 2024-05-09 12:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra, próbowałam wyjaśnić dlaczego wysłana przeze mnie paczka dnia 29 kwietnia 2023 wróciła do mnie 08 maja 2023 bez słowa wyjaśnienia i bez podania powodu zwrotu. Dodzwonić się do nich to jakieś pół godziny prób i potem jakieś 15 minut czekania na łączach. Wniosek- oszczędzają na ilości telemarkieterów- do granicy absurdu. Podczas rozmowy z trzema, różnymi konsultantami, trzy razy zostałam poproszona o kolejny telefon za parę godzin, bo nie są w stanie odpowiedzieć na moje pytanie- dlaczego paczka wróciła. Po dwóch dniach zbywania- poddałam się. Wniosek- to oni zawiedli i powinni mi wyjaśnić powód zwrotu. Nikt też mnie za to nie przeprosił. Po zapłacie, klient nie jest ważny dla DPD. Uważam, że już pierwszy z konsultantów powinien wziąć mój mail i zapewnić mnie, że otrzymam wyjaśnienie na zaistniałą sytuację... a nie zmuszać mnie do kolejnych telefonów. Nie polecam tej firmy. W jej przypadku płatność powinna być po wykonaniu usługi.
    Zaletyzasięg
    Wadyutrudniony kontakt, zbyt mało konsultantów, zbywanie klienta, potrzeby klientów-chęć wyjaśnienia sytuacji kryzysowych- nie są dla nich ważne.
  • ~Bożena / 2024-05-09 11:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z karmą dla psiaka. Wysłana po 23:00, przed godz. 11:00 już u mnie. Bardzo miły pan kurier. Mimo, że nie mam sprawnego domofonu, nigdy nie odesłano przesyłki. Dzwonię i podaję kod do domofonu. Korzystam z usług tej firmy od kilku lat i nie mam żadnych zastrzeżeń.
    ZaletyBardzo szybka dostawa, dobra cena za usĺugę, mili kurierzy, odbierają połączenie, nigdy nie zaginęła mi paczka, nie została ,,zniszczona".
    WadyBrak
  • ~Seb / 2024-05-09 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, cena wygórowana, 5 dni po terminie a paczki nie otrzymałem.
  • ~Wojtek / 2024-05-08 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno w tej chwili znaleźć na rynku bardziej nieudolną firmę niż DPD. Paczka nadana z oddziału w Krakowie do Gliwic, czyli raptem 100km. Od tygodnia krąży pomiędzy oddziałami Katowice-Kraków. Na infolinii nic nie wiedzą, dodzwonić się do oddziałów nie potrafią. Ogólnie katastrofa, omijajcie tych nieudaczników z daleka!!!
    WadyBrak kontaktu, bałagan.
  • ~Chester / 2024-05-07 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ponownie kurier zostawił paczkę DPD Pickup, nie na adres.. t taki sposób zostałem 2 razy oszukany na koszt dostawy.
    Zaletybędę anulował zakup za karzdym razem jak zobaczę że DPD ma dostarczyć :D
    Wadycała ta firma jest żenująca
  • ~Niezadowolony klient / 2024-05-07 05:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier nie miły. Nie chciało mu się dwa razy wchodzić na górę z dwiema przesyłkami tylko musiał ktoś z rodzinny zejść. Sam podpisaĺ odbiór przesyłki. Nie poczekał nawet żeby sprawdzić stan przesyłki. Nie polecam
  • ~meg / 2024-05-06 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali 3 tyg temu wysłana paczka za granice po czym przychodzi ze zły adres dodam że już nie raz tam wysyłałam i nie było problemu z złym adresem nawed przez dpd i tak do dzis paczki nie ma a jak pisze do obsługi klienta to słysze ze poszedł zwot
  • ~J.b / 2024-05-04 09:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Super szybka dostawa w 24 h od zamówienia na drugim końcu Polski.
  • ~Małgorzata / 2024-05-02 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z zetelną i konkretną pomoca ,odsylanie do kontaktu przez maila ,po 6 telefonach na infolinie znalazla sie pomoc ,BRAK PROFESJONALIZMU i checi pomocy
    WadyBrak checi pomocy !!!!!
  • ~AM / 2024-04-30 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    29.04.2024 Kurier nie doręczył przesyłki (drobna miękka paczuszka poniżej 1kg w rozmiarze dużej koperty), jednocześnie zgłaszając błędny adres, co jest nieprawdą gdyż od razu na mapach Google czy nawigacji wyświetla się prawidłowa i dokładna lokalizacja. Nie mogłem wczoraj zmienić sposobu doręczenia na punkt pick-up ani przez internet ani przez voicebot. Dziś 30.04 dodzwoniłem się do obsługi o 9:01 i 12:10. Konsultantka stwierdziła że mało tego że kurier olał doręczenie, to bez mojej wiedzy została uruchomiona procedura zwrotu przesyłki do nadawcy (za granicą), lecz wysłała prośbę do działu aby zatrzymać ją oraz skierować paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru, prosząc mnie o wtórny kontakt. Gdy drugi raz się dodzwoniłem, konsultant potwierdził wcześniej wykonane czynności lecz powiedział że nie da się zatrzymać zwrotu przesyłki, i pomimo kontaktu z jego strony z działem (lub samego wyłączania mikrofonu przez 2 minuty) nic się już nie zrobi. Ewidentnie doszło do zaniedbania ze strony kuriera, awarii systemu zarządzania przesyłką i pochopnego zwrotu już po pierwszym podejściu, przy rażącej niemocy obsługi klienta.
    ZaletyRzetelne śledzenie przesyłki
    W miarę szybkie połączenie z konsultantem (tylko w godzinach biurowych)
    Intuicyjny portal dla klienta i zarządzania przesyłką
    WadyNie doręczanie przez kuriera pomimo łatwego celu i dokładnego adresu
    Kłamanie że adres błędny (jak może być błędny skoro inni przewoźnicy w tym Poczta Polska potrafią bez problemu na ten adres dostarczyć?)
    Brak możliwości przekierowania przesyłki
    Za szybkie zawracanie przesyłki i to bez pytania odbiorcy czy nadawcy o zgodę
    Bezradność działu obsługi klienta
strona 1 z 605
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12087
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7847
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7376
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3926
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2339
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807