Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 208
  • ~Jacek BCC24d / 2024-05-18 07:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wspaniała
    Telefon stacjonarny -tak
    Nagrywanie cofanie przerwy -tak
    Internet szybki i bezawaryjny.
    Rzeczywistość jest tragiczna
    Stacjonarny nie -tylko bezprzewodowy
    Nagrywanie ,cofanie,przerwy są tylko na niszowych programach brak w TVP TVN Polsat i najbardziej popularnych programach
    Internet stale ma kilkudniowe awarię o parogodzinnych nie wspomnę
    Np dzisiaj w nocy
    Od początku umowy wykonałem ponad 150 rozmów z biurem Obsługi play
    Panie są miłe ale mało kompetentne
    Od początku składane reklamacje uznawane są za zasadne ale nie zgadzają się na rozwiązanie umowy bez dodatkowej opłaty
    Panie piszą elaboraty w których podają ilość godzin rozmów i oglądania ale nie interesuje już ich jakość świadczonej usługi która jest gorzej niż za .
    Firmą reklamuje swoje usługi jako super dobre a to jest nieprawda
    Nie posiada programu instalacji weryfikacji usług dla osób niepełnosprawnych i seniorów
    Telewizja się zawiesza i jak osoba niepełnosprawna senior ma wykonać reset i inne obsługi
    Przedtem miałem na tym samym światłowodzie usługę od firmy Orange i nigdy nie miałem przez trzy lata żadnej awarii
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów w salonie bo wtedy jeśli usługa jest zła nie ma możliwości rozwiązania umowy
    Mój adwokat wysłał pismo do zarządu Play i do tej pory nie otrzymał odpowiedzi
    W zeszłym tygodniu chciał osobiście rozmawiać z kimś w siedzibie Play na ul wynalazek 1 w Warszawie ale nie został nawet wpuszczony do biura play bo nie był umówiony
    Ale jak można się umówić z biurem zarządu jeśli nikt nie poda telefonu do sekretariatu no mówiąc o prezesie
    Jacek BCC24d



    .

    ZaletyBrak
  • ~Grzesiek / 2024-05-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta kolorowa i atrakcyjna. Natomiast to co przeszedłem z obsługą klienta ..... NIE POLECAM!!!!!!
    Grzesiek
  • ~Zbyszek / 2024-05-17 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś był dobry internet play box teraz nie polecam tragedia to za dobrze powiedziane
    Żałuję że przedłużyłem umowę wymieniali sprzęt żeby tylko minoł czas 14 dni teraz już nie można zerwać umowy także nie polecam radzę się zastanowić
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy w dostawie internetu
  • ~Svetlana / 2024-05-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawca play najgorszy w Polsce! Nikomu nie polecam! Bez powodu zablokowali kartę chipową i przez 8 dni tylko obiecali naprawić sytuację, nie czekałem, aż mój numer zostanie odblokowany, poszedłem do innego dostawcy. Konsultanci w biurach Playa nie są kompetentni i kłamliwi!.
  • ~Marek / 2024-05-15 11:14
    Ocena: 2.33 / 5
    8 mają monter z Play podłączył mnie do sieci i powiedział że w ciągu 24 h internet i telewizja zacznie działać. Do dzisiaj nie ma sygnału w kablu to już jest tydzień. Nie ma z kim rozmawiać tz.spychologia i sciemnianie. Tak działa salon Play w Wałbrzychu w markecie B-1. Mało tego telefonów też nie odbierają. To jest normalnie żenada i rozpacz.
  • ~Gogins / 2024-05-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria polaczen na telefonie stacjonarnym. Naprawiaja 3 tygodnie Kpina z klienta!
  • ~Kropka. / 2024-05-11 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam możliwości rozmów telefonicznych. Połączenia są przerywane. Internet to też oszustwo. Nie można normalnie korzystać. Włączają na moment i wyłączają. Płacę za coś z czego nie mogę korzystać. Mają jeszcze czelność pytać czy jestem zadowolona z ich usług telefoniczych i czy polecam PLAy. Nigdy w życiu nie polecam tego operatora . Za kilka dni przeniosę nr do innej sieci. Jak najdalej od tego operatora i ich konsultantów. Znajomych będę ostrzegać przed PLAY.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystko.
  • ~Rafpix / 2024-05-10 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Wyłączyli mi telefon bez żadnego powiadomienia zostałem z problemami bo nie mogę teraz na żadne konto bankowe się zalogować i inne konta powiązane zostałem z ogromnymi stratami finansowymi przez firmę play nr telefon nie chcą mi oddać
    Zaletybrak
    WadyMaja cię w nosie
  • ~waa / 2024-05-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    śmiecie co chwile wyłączają i włączją internet
  • ~Niezadwolony klient / 2024-04-30 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana 24.06.23 roku i konczyc sie powinna 23.06.24 a tym razem play wymusza ze musisz miec zawarta z nimi umowa do konca lipca i placic za to, pomimo ze nie chcesz. Rozmawa z Pania w Katowicach, kobieta rozlacza sie ze to nie jej decyzje, na czacie konsultant mowi ze ze po 23.06 mam placic za wszystkie uslugi tylko w drozszej cenie. Nikt nie informuje klienta o tym podczas podpisywania umowy. Maskra, zlodzieje, naciaganie masakryczne klienta, jeszcze aby uslugi byly swiadczone nalezycie, to non stop przerwy w polaczeniu. na technika sie czeka ponad tydzien, po czym technik nie przyjezdza bo twierdzi ze za lacznosc wifi nie odpowiadaja, a jak internet nie dziala ani przez kabel ani wifi dalej twierdza ze nie ma problemu. Zenada! NIE POLECAM
    Zaletyzadnych
    Wadysame, dno
  • ~Henio / 2024-04-27 22:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam Play od ponad roku. Obecnie z usługą za 35 zł wszystko bez limitu i 140 GB. To była bardzo dobra decyzja po zmianie operatora z plus na Play. Zasięg wszędzie, internet chodzi jak marzenie a rozmowy po volte na bardzo wysokim poziomie. W HD+ , połączenia oczekujące. A wyłączenie zgód w apce spowodowało nie spamowaniem. Nikt nie wydzwania. Co do apki Play 24. Dużo lepiej dopracowana jak mój Orange i plus. Nie wciska nachalnych reklam. Żałuję tylko że ze za długo byłem z plus i walczylem o zasięg. To mi wmawiano że wina telefon , to karta SIM. Telefon mam ten sam.
    ZaletyZasięg, dobry Internet, rozmowy w HD+.
    WadyPakiet neta się nie sumuje. Jak u konkurencji.
  • ~Johnny, / 2024-04-26 23:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozmowa na chacie z myślą o spersonalizowanej ofercie -- czas stracony. Lepiej wybrać bezpośrednio na stronie. Lepiej udać się do konkurencji. UPC [`]...
    Zalety---
    Wady---
  • ~stanisław / 2024-04-26 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    moja opinia jest bardzo negatywna krakow ul.A.Mickiewicza 30 jest to uczelnia AGH i jest tak sieć 5G zasieg pelny a test łącza ledwo 2bs i co oklo 20 min brak internetu na 2 min zglaszam to a oni tylko reset zdalny karty sim robia i nic to nie daje sumujac centrum krakowa mam jeszcze rok do konca umowy i odchodze to lepiej bylo w orange
    Zaletybrak
    Wadybardzo slaby internet mobilny
  • ~Andrzej / 2024-04-25 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
  • ~Ewa / 2024-04-24 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłam adres zamieszkania o 500 metrów.Nie chcą przenieść internetu stacjonarnego,choć ich światłowód jest tam też.Firma żenada,nastawiona tylko na zysk,na infolinii każdy konsultant mówi co innego.Sms-sem dostałam informację że rozwiązali mój problem ,a za chwilę piszą że nic się nie da zrobić.Zenada ,nie polecam nikomu,nigdy nie łączcie się z tą firmą, na pewno będzie coś nie tak.NIE POLECAM , UCIEKAJCIE OD NICH !!!!!!
    ZaletyŻadnych ZALET
    WadySAME
  • ~Przemek / 2024-04-24 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenia w roamingu nie działają w Wietnamie w play na kartę ! Jeżeli planujesz odległy wyjazd za granicę i zamierzasz dzwonić do osób z Polski zrezygnuj z tej sieci. W większości nie można dodzwonić się do osób z Polski lub sygnał szybko się urywa. Jeżeli złapie sygnał to się urywa po maksymalnie 3-4 sekundach mimo, że zasięg sieci w telefonie wskazywany jest na maksymalny, roaming międzynarodowy jest włączony na karcie SIM i posiadałem środki na koncie. Zgłaszałem problem kilkukrotnie w play24 ale żaden z 5 "konsultantów" nie był w stanie mi pomóc. Dodatkowo w aplikacji play24 nie ma wglądu do zgłaszanych problemów - aplikacja stworzona prawdopodobnie przez studentów. Internet w play na kartę jest dość słaby.
    ZaletyBrak
    WadyRoaming międzynarodowy nie działa, kiepska aplikacja play24, brak pomocy "konsultantów", słaby internet
  • ~Ja / 2024-04-23 21:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nikomu nie polecam tego dziadostwa, konsultanci kłamią i internet nie dzala.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Waldek / 2024-04-21 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma play załatwiła mnie na cacy. Napisałem już tą opinię na innym portalu, ale to doświadczenie trzeba pokazać ws,ędzie gd,ie się da
    Otóż było tak :
    Cześć. Do niedawna byłem abonentem UPC. Może jakiegoś szału nie było. Ale ogólnie byłem zadowolony. Internet ok. 600Mb/s, tv oprócz niemożliwości przewijania do przodu reklam na niektórych nagranych kanałach, jakoś to wszystko działało. Zadzwonił do mnie facio z Playa i za połowę tego co płaciłem w UPC (a płaciłem ok 320 zeta) namówił mnie na to samo co miałem w UPC i jeszcze że dołoży Netflixa na rok za darmo i podniesie mi internet do 1Gb/s. Zgodziłem się ale pod warunkiem, że będę miał te same kanały TV co miałem i konoecznie HBO bo żona ogląda.. Podłączenie przebiegło sprawnie, musiałem wcześniej wypowiedzieć umowę w UPC. Jak już zacząłem oglądać tą telewizję niby nowej generacji to :
    1. Okazuje się że w pakicie nie ma wszystkich kanałów które miałem w UPC np. nie dostałem kanałów HBO na których mi zależało
    2. Okazało się że nie ma możliwości ani przewijania, ani nagrywania na praktycznie żadnym kanale, oprócz chyba 2, czy trzech badziewnych.
    3. Okazało się, że ich dekodery (dostałem dwa różne, bo mam dwa telewizory) są oprogramowane systemem android (co jest ogólnie dobrym rozwiązaniem, bo można sobie instalować swoje apki, i dodatkowe platformy streamingowe) niestety te dekodery zawieszają się lub być może nie wydolny jest ten ich cały zamontowany u mnie w domu router, albo może po prostu internet wcale nie dali mi 1Gb/s ( nie sprawdzałem) tak czy inaczej wieszało się to co chwilę, zwłaszcza przy przerzucaniu kanałów. W komputerach też internet znikał co jakiś czas.Więc ogólnie dupciowato.
    3. Netflixa nie dostałem, bo konsultant wyjaśnił mi, że to tylko dla nowych klientów, a ja przeszedłem do Playa z UPC na zasadzie migracji. No oszukaństwo pomyślałem.
    Dzwoniłem, reklamowałem, gadałem z kilkoma różnymi konsultantami, każdy z nich mówił zupełnie co innego. Zakażdym razem ostrzegają, że rozmowa jest nagrywana, więc gadam do gostka, żeby odtwożył poprzednie rozmowy, bo wywody każdego z konsultantów są totalnie sprzeczne, a on mi na to , że nie ma możliwości odtworzena rozmów. To po jaki za przeproszeniem h..j to nagrywają?.
    Złożyłem rezygnację. I skoro przeszedłem na zasadzie migracji to proszę o przywrócenie wszystkich usług UPC. Tym razem jakaś pani wszystko sprawdziła, i powiedziała, że dostanę informację, kiedy przyjedzie do mnie monter z UPC.
    Czekałem parę dni a tu nic. Dzwonię wkurzony, odbiera kolejny konsultant i mówi mi że nie mogą mi przywrócić usług UPC, bo wcale nie przeszedłem do nich na zasadach migracji, tylko przeszedłem jako nowy klient , czyli ha ha czemu nie miałem netflixa ?
    W ten sposób Szanowni Państwo zostałem pozbawiony mediów: telewizji, internetu i telefonu. I nie mogę wrócić do usług UPC Na moją ulicę nie dochodzą światłowody innych operatorów. Czyli zostałem w czarnej dupie. Dzięki Play, załatwiliście mnie nieźle. Ludzie wystrzegajcie się tej firmy.
  • ~Malgorzata/Margaret / 2024-04-19 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma masakra. Wyludzanie produktow na sile. Oszustwa, Ponoc mam umowe, ktorej wcale nie podpisywalam i nie zgadzalam sie na nia, ale umowa jest. Nawet nie masz gdzie reklamowac. Jest to firma o metodach mafijnych. Wieczne wyludzanie wiekszych pieniedzy. Beznadiejna jakosc. Nie polecam. Moje doswiadczenie z ta firma fatalne.
    WadyWmawianie ludziom na sile nowych produktow i podlaczanie do umowy bez zgody abonamenta.
  • ~Zbychoo / 2024-04-18 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to masakra. Nie dość że codzienne braki internetu stacjonarnego, to jeszcze jak się zgłasza na FB usterkę to banują userów i usuwają nieprzychylne posty. Banda dzieciaków z wyolbrzymionym ego, bawiąca się w adminów i ani jednego specjalisty. Baba niby specjalista ds. technicznych myli switcha, z opcją w routerze. Wyślij taką po mąkę, to worek piasku przyniesie. Idą na dno tą samą drogą co plus. Oni też zaczynali od bezzasadnych reklamacji i są na dnie. Teraz play do nich dołączy, będzie im raźniej.
strona 1 z 208
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179