Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 792 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 40
  • ~Krystyna / 2024-05-15 03:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Potraktowano mnie jak zło konieczne! Pierwszy raz w tym Banku! Jestem zniesmaczona! Galeria "Amber" Kalisz, około godziny 15-ej. Okropna pani konsultantka!
  • ~Eulalia / 2024-05-13 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniono na 1 z 5
    Bank ING zatrzymał moje 6000 zł w…

    Bank ING zatrzymał moje 6000 zł w walucie na nie wiadomo ile. Pożyczył ode mnie pieniądze tłumacząc się prawem, Panie w obsłudze klienta miażdżą mnie wyuczonymi zdaniami, które nie mają sensu. O to chodzi, zeby nikt do nich nie dzwonił.
    Moje własne pieniądze na moim istniejącym 27 lat koncie ING nagle zostały zatrzymane - w historii konta wyraźnie widać, ze to moja własna pensja. Próba pożyczania od nas pieniędzy bez prowizji dla nas? Dokładnie tak to wygląda. Bank ma kłopoty musi posiłkować się naszymi pieniędzmi? Napisano, ze pieniądze wrócą do 31 maja, trwa to od 1 maja - bank zabrał moje 6000 pln na miesiąc!!!! Dla mnie to skandal!! Dodatkowe pytania pracowników banku wkraczające w sprawy rodzinne - to też skandal!!! Ten przepis mówi o tym w przypadku pieniędzy z niewiadomego pochodzenia -w moim przypadku to comiesięczna pensja. Płakać się chce i nie ma mi kto pomóc - od 2 tygodni nie mam pieniędzy i nikt nie raczył do mnie zadzwonić, napisałam 4 listy. Zadzwoniła do mnie Pani, która od razu zaczęła od tego, ze jej jest przykro, ale nie może nic z tym zrobić - po co zadzwoniła? Jak to jest możliwe, zeby bank pod pretekstem nadinterpretacji prawa zatrzymywał na miesiąc nasze pieniądze? W jakim kraju żyjemy? O co chodzi. Pożyczyłam od rodziny, jej nie muszę płacić, ale gdybym pożyczyła od banku musiałabym zapłacić prowizję - ROZPACZ
    Zaletynie ma zalet
    Wadymnóstwo wad. nie można korzystać z własnych zarobionych pieniędzy na własne cele - po prostu cieszyć się nimi
  • ~Eryk / 2024-05-09 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo późno są pieniądze na koncie. Straciłem zaufanie do tego banku
    ZaletyBrak
  • ~Artur / 2024-05-08 09:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejny bank stwarzający problemy swoim klientom. Musisz co rusz udowadniać, że nie jesteś przestępcą finansowym a twoje pieniądze nie pochodzą z przestępstwa przy zarobkach nędznej średniej krajowej... Co chwila trzeba dostarczać dokumenty skąd wypłata przychodzi, ile się ma nieruchomości, skąd majątek przodków, ile złota się ma i na jakim stanowisku się pracuje i w jakiej branży! Wyobrażacie to sobie? U S przy nich to bardzo przyjazna instytucja. O co tu chodzi? Co to Rosja Sowiecka?! Po 7 latach kończę z tym bankiem i przenoszę konto do PKO. Miarka się przebrała. Odradzam ten bank.
    WadyWyciągają od klientów prywatne informacje o które nawet skarbówka nie pyta.
  • ~aaaa / 2024-05-01 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    piorą pieniądze ruskom a zwykłych ludzi trzepią a przecież widzą skąd przychodzi wypłata
    Zaletybrak
    Wadygestapo bank
  • ~Aga / 2024-04-24 19:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam konto w ING od końca lat 90-tych, jednak zaczynam się zastanawiać nad wyprowadzką. Zgadzam się z innymi wpisami, że bank zanadto ingeruje w prywatność klientów i nadinterpretuje przepisy ustawy o praniu brudnych pieniędzy. Niedawno próbowałam zapłacić kartą debetową za zakup herbaty w brytyjskim sklepie. Transakcja nie została wykonana, a po chwili się dowiedziałam, że moja karta i konto zostały zablokowane. Na infolinii mi powiedziano, że konto zostało zablokowane, bo "algorytm wykrył, że jest to dla mnie nietypowa transakcja"! Czy jeżeli będę na Madagaskarze i będę musiała pilnie zapłacić za usługę medyczną (na przykład ratującą życie), to algorytm też to zablokuje, bo nigdy przedtem nie płaciłam za lekarza na Madagaskarze??? Przecież to jest jakaś paranoja!
    ZaletyObsługa klienta raczej OK, ale nigdy nie przeprowadzałam w banku żadnych skomplikowanych czynności, typu umowa kredytowa itd.
    WadyIngerencja w prywatność, schizofreniczne algorytmy, fatalna oferta oszczędnościowa
  • ~Marek / 2024-04-24 16:23
    Ocena: 5.00 / 5
    ING Bank Śląski Sienkiewicza 3. Klientem banku jestem od wielu lat.Dziękuję za miłą obsługę pani Katarzyna Koszela i serdecznie pozdrawiam.
  • ~Slawek / 2024-04-20 18:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas zlikwidować konta , tyle lat w jednym banku a oferta kredytowa którą zaproponowali to żenada.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Niezadowolona 2024 / 2024-04-18 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna usługa biura rachunkowego.
    Kłopot z biurem oblslugi klienta. Nie mogę zmienić błędnie na wpisanego adresu e-mail i nikt mi w tym nie pomaga. Nie polecam.
    WadyWszystko
  • ~Michale / 2024-04-18 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank reklamuje się otworzeniem konta przez internet czy aplikacje a jak przychodzi co do czego to zmusza przybycia do placówki.
    Nikt nie lubi kłamstw i mydlenia oczu
  • ~Darek / 2024-04-17 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny, nie polecam.
    Ostatnio zakładałem konto dla mojej 85 letniej mamy. Jakiś obsługujący nas gówniarz robił jej egzamin ze znajomości internetu. Po dwóch, czy trzech miesiącach wysłałem mamie przelew. Pieniądze się wróciły - informacja konto zamknięte.
  • ~Jack / 2024-04-16 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Blokują środki bezpodstawnie. Weryfikują klientów bardziej niż Urzad Skarbowy. Uciekam!
  • ~Urszula / 2024-04-12 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    ING Sosnowiec Sienkiewicza.Jestem w tym banku od lat.Zawsze rzeczowo i kompetentnie jestem osłużona.Dziekuje pani Katarzyna Koszela za miłą obsługę.Pani Katarzyna jest miłą,uprzejma kompetentna osobą.Pozdrawiam serdecznie:(
    ZaletyMiło,rzeczowo,uprzejmie
  • ~AGNIESZKA / 2024-04-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę o 15 pocałowałam klamkę , następnego dnia w banku nie ma ani jednego klienta ale znudzony pan na recepcji mówi mi że nie mogę porozmawiać z żadnym pracownikiem ponieważ nie byłam umówiona . Proponuje spotkanie za TYDZIEŃ !!!!! o godz 10!!!!
    Chciałam zapytać czy teraz żeby coś załatwić w banku ING trzeba z tygodniowym wyprzedzeniem umawiać się na audiencje i brać urlop w pracy ?

    To jest jakiś żart i kpina z klienta !!!!

    TAK MAMY W KRAKOWIE!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Kermit / 2024-04-11 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty prowadzone w oddziale ich banku okradają klientów, a potem bank nie chce zwracać ,tłumacząc ,że to firma zewnętrzna. Można przestać świrować i wprowadzić w co po niektórych placówkach BEZPŁATNĄ obsługę gotówką jak w santanderze?
    WadyBrak obsługi gotówkowej, a jak już nawet jest to musisz płacić dolę za wpłatę/wypłatę
  • ~Rafał / 2024-04-08 20:20
    Ocena: 3.67 / 5
    W banku ING w dziale KYC i AML pracują kretyni/kretynki po dietetyce,AWF,kursach żeglarstwa, pedagogice i innych tego typu śmieciowych rzeczach, którzy nie potrafią zrozumieć słowa pisanego (ustawa o przeciwdziałaniu prania pieniędzy). Ustawa mówi tylko o przelewach powyżej 15000 euro, w ogóle ,ale to w ogóle nie daje prawa bankowi do blokowania pieniędzy klienta bez porozumienia z ODPOWIEDNIM URZĘDEM PAŃSTWOWYM. Bank ING bezczelnie blokuje pieniądze zwykłych klientów ,żeby wykorzystując ustawę pożyczać ich pieniądze innym na procent.Wszystkim poszkodowanym przez te praktyki klientom radzę złożyć doniesienie na policję i prokuraturę o bezprawne zagarnięcie majątku. A bankowi ING daję dobrą radę,żeby przestał robić interesy z ukraińskimi i ruskimi żulikami( co tak naprawdę robią nadal),a debili z KYC wyrzucić na zbity pysk, bo tylko odstręczają przyszłych i obecnych klientów oraz generują niepotrzebne koszta.
  • ~Maria / 2024-04-07 00:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem prawie 30 lat Ustawa o praniu pieniędzy i terroryzmowi potraktowana nadgorliwie Dotyczy niewielkich sum Zadanie aktów własności Rozliczeń z urzędem skarbowym Wypełniania oświadczeń z bardzo dokładnymi danymi. W razie niedostarczenia blokowanie wszystkich kont łącznie z bieżącym Brak środków do życia .Po dostarczeniu wymaganych dokumentów dalej blokowane są środki na wszystkich kontach i zadanie ciagle tych samych dokumentów Trwa to już dwa tygodnie a wystarczyło dokładnie przeanalizować konto i wszystko jest klarowne Odradzam ten bank Jeżeli ktoś się decyduje radzę mieć konto w innym banku na taki wypadek Ja przenosze wszystkie konta.Bank nie dba o klienta .Szkoda ze po tylu latach tak postępuje się z uczciwym klientem Rada dla banku- Zmienić analityków
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klientów jak przestępców
  • ~Jacek / 2024-04-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka nie wiem jak to jeszcze funkcjonuje klienci uciekają ja powoli zmieniam już na inne bańki A jestem klientem śląskiego 32 lat
  • ~Marek T / 2024-04-05 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteśmy z żoną (prywatnie +działalność gosp.) klientami ING od kilkunastu lat. Niestety nie podzielam publikowanych powszechnie pozytywnych opinii banku o sobie. 1)Musiałem założyć konto oszczędnościowe w innym banku, bo "mój" mnie traktuje jak 3 kategorię klienta i daje złe warunki. 2) lokata walutowa jest nieoprocentowana - lepiej założyć w zagranicznym oddizle. 3) Dwukrotnie zamówione karty (debit do k. walutowego i kredytową) bank wysłał mi zwykłą przesyłką listową via Poczta P., nie biorąc pod uwagę ewidentnej nieskuteczności ("...P.P. -państwowy moloch balansuje na krawędzi upadłości, a bank nadal korespondencję do swoich klienów śle tym kanałem, narażając na ewidentne straty). Żadna nie dotarła! 4)ING nawet w w Amsterdamie nie ma swojej placówki (byłem, nie znalazłem!), 5) we Wrocławiu własne środki z konta walutowego można podjąć jedynie w 2 placówkach, z których jedna w Rynku nie wydaje moich pieniędzy " z nieznanego obsłudze powodu") To ma być bank , który szczyci sie "laurem konsumenta"?
    Zaletybrak
  • ~Kacpi / 2024-04-02 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ponad 12 latach wypowiedziałem umowę ING.
    Obsługa klienta na infolinii żenująca, panie bezczelnie śmieją się i drwią do słuchawki, przekierowując na coraz to inne działy.
    Przez błąd w systemie została naliczona kara w wysokości 1499 zł, która została pobrana z mojego konta BEZ MOJEJ WIEDZY!!!!
    Dopiero po szóstej reklamacji otrzymałem zwrot środków (ponad miesiąc kopania się z nimi).
    Kiedy prosiłem o wyciąg z konta firmowego (konto zostało zamknięte), po trzech tygodniach dostałem odpowiedź, że mam wpłacić 520 zł (!!!!) za kilka wyciągów. HAHA.
    Nikt nie wyjaśnił z czego wynikała ww. kwota, a potwierdzenia były dla mnie obligatoryjne.
    Najgorszemu wrogowi nie życzę kontaktu z tym "bankiem". Zszedł na psy.
    Tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
    ZaletyDUŻE ZERO
    WadyCAŁE MNÓSTWO
strona 1 z 40
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807