strona 1 z 5
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~TERESA / 2024-05-09 18:18
Kwiaty w dwoch pogrzebowych wiazankach byly zwiedle. Czy myslicie ze jak ktos zamawia kwiaty na pogrzeb z innego kraju to morzna im wcisnac byle co? -
-
~Jola / 2024-02-06 13:15
Kwiaty nie dotarły w ogóle!!!!Nie odpowiadają nawet na maile .Stracone pieniądze !!! Ostrzegam ZaletyBrakWadySame wady -
~ANNA / 2024-01-23 19:01
Kwiaty nie dotarly na czas. Ceny wysokie usluga nierzetelna. -
~Gosia / 2023-12-12 06:40
Sądziłam, że coś się poprawiło, ale niestety znowu fiasko. Zamówienia miały się pojawić między godz. 11 a 13 a totarły koło 17. Totalna porażka. Za takie ceny, to chociaż mogło by być dostarczone w miarę normalnie.Bukiet taki sobie. Nie zachwycił nas. Tort sam cukier. -
~Joanna / 2023-08-18 07:47
Opóźnione zamówienie. Brak jakiejkolwiek informacji w tej kwestii, gdybym sama nie zadzwoniła z zapytaniem o status zamówienia pewnie w ogóle kwiaty by nie dotarły. Brak wyjaśnień z jakiego powodu wynika opóźnienie. Bukiet mocno różnił się od zdjęcia, które było na stronie .
Nie polecam i sama więcej nie zamówię kwiatów przez tą stronę.ZaletyBrakWadyOpóźniona dostawa, bukiet inny niż na stronie -
~Konrad / 2023-08-04 14:22
Zdecydowanie NIE POLECAM!
Zamówiłem róże, dotarły lilie.
Nie dostałem o ty fakcie żadnej informacji, nie mogłem zrezygnować z zamówienia.
Zamawiasz bukiet na dzień mamy, dostaje wieniec pogrzebowy..
Reklamacja jest nieskuteczna, proponują małą zniżkę na kolejny bukiet. Tylko po czymś takim, kto chciałby z niego skorzystać?
Chcesz obdarować kogoś ulubionymi kwiatami? To nie tutaj i tak dostanie coś innego. Może trafisz nawet takie, których nie lubi. -
~Miecio / 2023-07-27 09:33
Niesolidność.Odbiorca był w domu,ale kurier nie dał rady doręczyć ani nawet się dodzwonić na podane numery. Reklamacja zbyta arogancko. Omijać z daleka!! -
~Miecio / 2023-07-27 09:33
Niesolidność.Odbiorca był w domu,ale kurier nie dał rady doręczyć ani nawet się dodzwonić na podane numery. Reklamacja zbyta arogancko. Omijać z daleka!! -
-
~Zuzanna / 2023-06-10 09:36
Nie polecam, zamówiłam kwiaty w doniczce z okazji dnia mamy. Przejechałam ja odwiedzić, okazało się ze relizacja CAŁKOWICIE odbiega od zamówienia. Napisałam do sklepu, a oni mnie olali twierdząc ze miałam 7 dni na reklamacje. Przecież to jest oczywiste ze jeśli się konus coś wysyła, to nie mieszka się w okolicy. Nie polecam -
~KMM / 2023-06-04 12:09
Kwiaty, zamówione na 30 maja (czyli już po intensywnym okresie w okolicach Dnia Matki) - nie dojechały. Kwiaciarnia nawet nie informuje, że zamówienie nie mogło zostać zrealizowane. -
~DCG / 2023-06-02 11:46
Kwiaty zwiedly szybko a moja reklamacje zbyto bo byla zlozona 40 minut po 72h okresie w ktorym reklamacje sa przyjmowane. To przykre -
~Beata / 2023-05-30 19:48
Nie polecam tej firmy po raz kolejny nie dotarły kwiaty na Dzień Matki -
~Monika / 2023-05-27 20:12
Nie dostarczyli kwiatow ani na Dzien Matki ani w dzien nastepny i wyglada na to ze juz nigdy.Ciekawe, czy pieniadzw zwroca.Jestem zdziwiona, bo zamawiam u nich od lat i jeszcze nigdy tak nie nawalili ZaletyzadneWadynie dostarczono kwiatow -
~Dorota / 2023-05-27 10:30
Zdecydowanie nie polecam! Od jakiegoś czasu usługi bardzo się popsuły. Przede wszystkim w dni popularnych świąt czy imienin. Sklep nie jest przygotowany na większy ruch, zabezpiecza się klauzulą, że nie gwarantuje doręczenia :( więc nie robi nic aby przygotować się na zwiększony ruch tylko po prostu loteria - część zamówień zrealizowanych część nie. Do tego ŻADNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ, że zamówienie nie jest zrealizowane i kiedy będzie. Dopiero samem trzeba się dobijać tracąc czas ok. 1h aby wreszcie dostać się na infolinii do konsultanta. To już nie pierwsza ich poważna wpadka w ostatnim czasie (zdarzyły mi się np. SZTUCZNE KWIATY w wiązance ) a jestem ich Klientem niemal od początku ich działalności na rynku. Ja REZYGNUJE z ich usług ... -
~Przemek / 2023-05-26 21:07
Wstyd kwiaty zamowione na dzień matki nie dojechały brak kontaktu z tą firmą nikt nie powiadomił że coś się zmieni. Takiego wstydu to tą firma jeszcze nie miała nie polecam. ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
~Barbara / 2023-05-26 16:21
Zamowilam kwiaty ze strony Euroflorist.pl dzien wczesnije prze Dniem Matki usluga zostala oplacona karta w tej samej minucie gotowka zostala pobrana z konta. Oczywiscie nikt ze stafu nie poinformowal mnie ze nie maja kwiatow na stanie. W piatek okazalo sie ze niestety kwiaciarnioa nie ma frezji i nikt z pracownikow nie zobligowal sie mnie o tym poinformowac, wyslali mi emaila ze moge wybrac inne kwiaty. Skontaktowalam sie z firma w Poznaniu, oczywiscie telefon odbieraja wylacznie po wybraniu funcji nie nagrywania. Mama bez kwiatow w dzien mamy, poprosilam o zwrot pieniedzy ZaletyzadnychWadyprosze wyszkolic pracownikow w zakresie obslugi klienta przez telefon -
-
~Ania / 2023-05-26 13:07
Kwiaty przyjechaly zapakowane w zwykla folie w dwóch częściach rzucone w karton z kartka na wierzchu. Zamowilam bukiety. Gotowy! Nie kwiaty z ktorych moge sobie zrobic bukiet. Jestem bardzo mocno zawiedziona, nigdy sie z czyms takim nie spotkalam i z pewnoscia nigdy z tej firmy wiecej nie zamowie. -
~Rty / 2023-05-25 23:21
Kwiaty które miały zostać dostarczone 25.05.23, nie zostały dostarczone w godz 19-21, choć nawet poprosiłem ich o to. Nie dostałem żadnej informacji o zmianie statusu. WadyBrak informacji o zmianie statusu zamówienia -
~Renata / 2023-05-13 16:58
Moja negatywna opinia nie została umieszczona. Odradzam tę firmę!!! -
~Arkadia / 2023-04-25 08:25
Nie polecam!! Nie dość że dostarczyli kwiaty z 5-cio godzinnym opóźnieniem, to nie był to taki bukiet jak zamawiałam dodatkowo w życzeniach napisanych niechlujnie był błąd. Daleka od tej firmy!!!!!!
strona 1 z 5
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »