BARDZO SPRAWNA OBSŁUGA PANI DOKRÓREJ ZADZWONIŁAM JASNO PRZEDSTAWIŁA OFERTY PODAŁA NAJBARDZIEJ KORZYSTNĄ
ZaletyINTERNET DZIAŁA SZYBCIEJ KORZYSTNA CENA
MiejscowośćOwińska
~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
Nigdy więcej z nimi do czynienia
MiejscowośćWitkowo
~deridoo / 2024-05-10 12:56
Ocena: 3.00 / 5
Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
Dla mnie beznadzieja.
Ostatnia umowa z nimi.
Zaletydobra TV
Wadybeznadziejne łącze interenetowe
MiejscowośćLeszno
~Klient / 2024-05-09 11:03
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony ze świadczonej usługi przez INEA. Wszystko działa prawidłowo. Na zgłoszenie problemu przez aplikację została założona sprawa.Zostałem poinformowany o usunięciu problemu i zamknięciu zgłoszenia.
Ja jestem zadowolony.
MiejscowośćPoznań
~Aro / 2024-05-06 18:46
Ocena: 3.25 / 5
dodzwonienie się na infolinię tragedia , człowiek wysłuchuje do znudzenia po 2 razy informacje o rodo a czas leci wreszcie oczekiwanie na konsultanta od 20 do 60 min
mało promocji , aplikacja słaba, nie można wpisać samemu usterki do zgłoszenia Nie ma obsługi klienta/technicznej na weekend
Wadyprzy nagrywaniu brak możliwości rozszerzenia jego czasu a programy się opóźniają
MiejscowośćPieszków
~Max / 2024-05-06 13:57
Ocena: 4.00 / 5
Inea to czwarty operator, z kórego usług korzystam na przestrzeni ostatnich dwóch lat. I jak na razie drugi miesiac użytkowania nie mam uwag. Wszytko jest ok. Posiadam opcję 1000/1000 w automatycznych pomiarach na moim routerze nie spada poniżej 750/750. Jestem zadowolony
ZaletyMożna podłaczyć własny Router. To dla mnie mega zaleta
WadyTrudno coś znaleźć - cena mogła by być niższa
MiejscowośćZborowo
~Malgorzata / 2024-05-06 08:08
Ocena: 1.75 / 5
Skandal żeby nie można sie dodzwonić z problemem do doradcy tylko gadać ze sztuczną inteligencją, tracę kilka godzin na kontakt gdzie można by to rozwiązać w parę minut z technikiem .
Zalety——
Wady——-
MiejscowośćJerzykowo
~Damian / 2024-04-29 08:26
Ocena: 2.00 / 5
Wieczne awarie podczas dnia i nocy. Nie da się normalnie skorzystać. Internet co chwilę traci zasieg A co za tym idzie telewizja która jest po internecie również nie działa
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćKonin
~Aga / 2024-04-17 16:24
Ocena: 3.25 / 5
Zniechęcają mnie częste awarie po stronie inea oraz brak możliwości kontaktu z infolinią po godz. 18:00 i w weekend.
ZaletyCena usługi
WadyAwaryjność, krótki czas pracy konsultantów infolinii, brak możliwości kontaktu z konsultantem serwisu w weekend.
MiejscowośćPoznań
~Marucha / 2024-04-17 15:23
Ocena: 3.75 / 5
Początek przejścia na światłowód nie byl zachęcający ale po dalszych konsultacjach/ negocjacjach z działem utrzymania klienta doszliśmy do wspólnego mianownika
~SM / 2024-04-15 11:34
Ocena: 2.50 / 5
Generalnie oferowanie łącza 1000 a dostarczanie 300-600 jest jawnym wyciąganiem pieniędzy od osób, które zdecydowały się na dostawę przez Państwa firmę.
Szybkość łącza sprawdzane w różnych godzinach na różnych stronach, wartości ping też nie są zadowalające. Piątek wieczór to internet z lat 90tych na modemie. Proszę poprawić jakość łącza albo zmienić ofertę na taką jaką faktycznie oferujecie, adekwatnie cena do usługi...
ZaletySzybką instalacja
WadySzybkość łącza, duże obciążenia w godzinach szczytu
MiejscowośćKruszewnia
~Krzysztof / 2024-04-15 11:08
Ocena: 3.00 / 5
Mam zastrzeżenia do działania Internetu. W godzinach największego wykorzystania przez użytkowników (szczególnie w weekendy) zrywa połączenie lub zawiesza się (często). Zmieniłem Operatora z transmisji bezprzewodowej na światłowód aby mieć lepszą jakość działania. A efekt jest odwrotny. Tak więc jestem bardzo niezadowolony a nawet czuję się oszukany.
MiejscowośćPoznań
~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
Ocena: 2.50 / 5
internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest
MiejscowośćSiedlec
~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
Ocena: 2.50 / 5
internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest
MiejscowośćSiedlec
~main / 2024-04-11 22:07
Ocena: 4.75 / 5
Chcę przeciwstawić się tym którzy tak narzekają. Ja de-facto w INEA jestem już ponad 30 lat i nie narzekam, dziś mam Światłowód trzy telewizory bez kabla i internet wszystko bezprzewodowo
i wszystko działa. Odbiór programów jest bardzo ładny , mam też w INEA dwa telefony nigdy mnie nie zawiedli. Obsługa informacyjna bardzo miła i grzeczna zawsze pomogą w razie potrzeby.
Nie rozumiem tych narzekaczy, owszem zdarzają się awarie jak w każdej innej sieci.
Pozdrawiam całą obsługę w INEA i życzę wam postępu w nowych technologiach.
ZaletyDobry odbiór
WadyAlex niedouczony wiele nie rozumie.
MiejscowośćŚrem
~Roger Motorcycles Club 1%er / 2024-04-09 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Mafia, złodzieje nic dodać, nic ująć Firma ma adres z (zupy) wzięty zero kontaktu z osobami żywymi wszystko przez telefon, ludzie nie ogarnięci nie potrafią racjonalnie odpowiedzieć na pytania.
Firma z cyklu ruchaj ile się da, a jak ktoś się skapnie to będziemy ruchać innych....
Macie szczęście że do waszego biura nie ma dostępu cwaniaczki...
.
Przed podpisaniem umowy mili pierwszy rok w miarę, pózniej gry lagują wybijanie z serwera są normą. Omijajcie dużym łukiem tych złodzieji.
ZaletyPo podpisaniu umowy ok
WadySłaby ping, oraz bardzo zaniżone parametry sprzedaży internetu w swiatłowodzie.
Miejscowośćwlkp
~R. / 2024-04-08 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Począwszy od jakości obsługi klienta, po montaż urządzenia przez serwis i kontakt z infolinią wszystko to jedna wielka porażka!! Bezpośrednia wizyta w salonie to dramat- pracownicy niekompetentni, zbywający, powtarzający w kółko to samo. Po zmianie pakietu z wyższego na niższy (rezygnacja z dodatkowych kanałów)- rachunek jest wbrew wszelkiej logice - wyższy!! Instalatorzy niedouczeni- kilka godzin męczyli się z podłączeniem dekoderów.
Reasumując- jedna wielka męczarnia!!
ZaletyBrak
WadyCały powyższy opis
MiejscowośćLuboń
~KSz / 2024-04-07 12:25
Ocena: 2.25 / 5
Brak odpowiedzialności Inei za sprzęt, który jest ich własnością (i za którego niezawodność się płaci) - przy awarii routera dowiedziałam się, że tego modelu już nie serwisują (pomimo aktywnej umowy na ten router) i muszę zawrzeć z nimi nową umowę z nowym sprzętem. Termin oczekiwania jak dla nowego klienta, tj. ok. 2 tygodnie (w tym okresie brak TV i brak Internetu).Ten stary sprzęt nie był podobno już serwisowany od wielu miesięcy, a Inea nie zrobiła nic z własnej inicjatywy, aby go wymienić na nowszy, po prostu czekali na awarię, która zmusi mnie do zawarcia nowej umowy.
ZaletyŚwiatłowód
WadyBot zamiast konsultanta. Jeszcze NIGDY (podczas licznych kontaktów w sprawie awarii) automat nie był w niczym pomocny, a jedynie znacznie wydłużył kontakt z konsultantem.
MiejscowośćBugaj
~Zawiedziony / 2024-04-05 15:38
Ocena: 2.00 / 5
Po zakupie lepszego pakietu w wyższej cenie i wymianie sprzętu nie miałem dostępu do 5G - w salonie zamiast pomocy zostałem totalnie olany a nie mogłem korzystać z internetu ani się dodzwonić. Potrzebne były dwa zgłoszenia telefoniczne i bardzo długa realizacja zlecenia żeby 5G było dostępne poprzez światłowód. Wy tylko umiecie sprzedać - a rozmowy z "automatem" to totalna porażka
MiejscowośćKoziegłowy
~Karol / 2024-04-05 12:09
Ocena: 3.50 / 5
Internet mam od miesiąca a już była jedna duża awaria i brak internetu cały dzień. Ponadto mam wykupione łącze 1Gbps a realna prędkość nigdy nie przekroczyła 700Mbps. Często spada nawet do 300Mbps...